Opvallen voor ondernemers

Geschreven door: De mannen van KJEL

Zoveel aanbieders, zoveel keuzes. Zorgen dat je opvalt in het hedendaagse geweld van aanbieders in iedere markt is lastig. Een goede manier om op te vallen is door weereens wat anders te doen. Zeg nu zelf; wanneer jij iemand naakt door de straten van Amsterdam ziet lopen met een logo op zijn borst is het nagenoeg zeker dat je dat logo ziet. Of het goed is voor de reputatie van het bedrijf, dat is ten tweede. Er zijn natuurlijk veel betere alternatieven. Sterker nog; er zijn alternatieven waarvan mensen eigenlijk zeggen dat ze “dood” zijn. Zoals al eerder geroepen over e-mailmarketing wordt dit ook al jaren geroepen over deze vorm van reclame maken. Sterker we wenden ons allemaal massaal tot de social media, e-mail en adwords, maar vergeten om het iets persoonlijker te houden. In deze blog een ongewone tip die je niet vaak hoort wanneer het woord “marketing” valt.

Direct mailing

Ja, via de post bedoel ik dan. Vreemd genoeg snappen mensen niet dat dit een fantastische manier is om de doelgroep te bereiken. Nogmaals een goede boodschap die blijft plakken is een boodschap die opvalt en waarvan je zeker weet dat je boodschap te zien is. Een video brochure maken is dan een fantastische manier. Een video brochure is namelijk niet zomaar een plat uitgeprinte flyer, maar een dynamische boodschap met een hoogwaardig video scherm. Veel mensen kennen deze manier van communicatie helemaal niet en juist daarom heeft dit medium een enorm verassende waarde.

Andere manieren kiezen

Het kiezen voor een andere manier van communicatie kan dus een enorm positief effect hebben op de boodschap. Wanneer je iets gaat doen aan reclame voor je bedrijf, hou er dan rekening mee dat je opvalt. Bedenk je ook dat de gemiddelde mens meer dan een miljoen reclame prikkels per dag krijgt. Dat is natuurlijk al voldoende reden om een keer wat anders te proberen. Succes!

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

#Kennisdelen

Onze nieuwste blogs

Overtuigd om samen te werken?

Neem vrijblijvend contact met ons op en haal het meeste uit uw bedrijf.